close

2009.06.14-1.jpg 



在當兵的期間,受到老氣君翰的影響。
我也愛上了不同的曲風。覺得很有味道。
不再只是pop風。
這首歌是收錄在"咖啡王子1號店"的原聲帶中。蠻愛這首的。^^~

P.S咖啡王子終於有時間,讓我在昨天看完了。真的很好看 T﹏T

YOUTUBE歌曲試聽:點此連結

Perfect World  完美世界 
Arco-Restraint

Sorry I didn't like your point of view  抱歉,我不喜歡你的看法
didn't mean to upset you or hurt you  不代表我有意傷害你或使你沮喪
find it hard to tell those sweet little lies  只是很難跟你撒那些甜蜜的小謊
always finding fault when I could compromise  當我可能妥協時總是覺得愧疚

I just want a perfect world  我只是要一個完美世界

sorry I don't see life the way you do  抱歉,我對生活的看法與你不同
if I could I'd be just the same as you  如果我可以就像你一樣
every day parade the things I feel inside  每天讓我內在感覺事物行列而過
not be frightened by the doubt that I can't hide  不為我所不能隱藏的懷疑而驚懼

I just want a perfect world   我只是要一個完美世界

something beautiful preserved  有些美麗的事物被保存
and to take what we've been given's  並攫取我們所得到的
a trick I've never learned  這是我從來學不會的訣竅

I just want a perfect world  我只是要一個完美世界

so the world falls off around you  所以世界在你周圍落下
you're standing on the edge  你站在邊緣
know you'll fall it just hasn't happened yet  知道你將落下 只是一切尚未發生
and there's no-one left to catch you  沒有人會留下來抓住你
and even if there were  就算有
you're not sure you could repay such a debt  你也不確定你可以償還這樣的恩情
but I just can't seem to shake the old pursuits of youth  但我只是無法動搖過去對青春的追求
simple need to be the seeker after truth  單純的成為在真相之後的尋求者

I just want a perfect world  我只是要一個完美世界

dumbest thing you ever heard  這是你聽過最蠢的事
but to take what we've been given's  只攫取我們所得到的
a trick I've never learned  這是我從來學不會的訣竅

I just want a perfect world  我只是要一個完美世界

arrow
arrow
    全站熱搜

    ANE 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()